Promocja „Moje pierwsze soczewki” dla CooperVision Polska

„Dla nas jest to duży krok – pozbywamy się Exceli
zmieniamy procesy biznesowe związane z zarządzaniem asortymentem,
mamy lepszą kontrolę nad towarem w salonie”

Jarosław Usowski, Dyrektor IT, Empik Sp. z o.o.

Kampanie reklamowe AdWords - promocja w mediach społecznościowych
Klient
Jeden z największych producentów soczewek kontaktowych na świecie
Co zrobiliśmy
  • Projekt i wdrożenie portalu promującego soczewki
  • Realizacja kampanii „Moje pierwsze soczewki”
  • Szeroko zakrojone, wielokanałowe działania z zakresu marketingu internetowego

Janek był liderem Programistów na tym projekcie.

zapytaj o szczegóły →

Janek był Liderem Programistów
na tym projekcie.
zapytaj o szczegóły →

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Accept