Marketing i komunikacja

Marketing i komunikacja

Marketing to nie tylko ustawienie kampanii AdWords, zaprojektowanie banera lub formularza. Dla nas marketing zaczyna się od zrozumienia produktu i całej organizacji. Planujemy całą strategię obecności w Internecie i interakcji z Klientami w różnych kanałach komunikacyjnych. Dbamy o treści, sposób ich prezentacji i wrażenie, jakie wywierają na odbiorcach.

Doradztwo strategiczne

Bierzemy produkty i firmy w krzyżowy ogień pytań. Sprawdzamy ich mocne i słabe strony, badamy czekające na nie okazje i zagrożenia rynkowe. Analizujemy działania i ofertę konkurencji. Ustalamy, czym dany produkt się wyróżnia, czy jest funkcjonalny i satysfakcjonujący dla odbiorcy. Pomagamy określić cenę i grupę docelową. Budujemy wielokanałowy model komunikacji. Definiujemy poszczególne etapy procesu zakupowego i rekomendujemy mierniki pozwalające zarządzać efektywnością poszczególnych działań.

Copywriting

Nazwa i opis produktu czy usługi często decydują o zakupie. Wzbudzenie zaufania i pozytywnych emocji, unikanie niedomówień i dostarczanie właściwych informacji dostosowanych do medium i grupy docelowej to kluczowe czynniki sukcesu. Budujemy marki, przekazy reklamowe, treści reklam, wpisy na blogi i portale społecznościowe. Piszemy artykuły na portale i serwisy internetowe. Zajmujemy się również tłumaczeniami i korektą.

Strony i sklepy internetowe

Mamy doświadczenie w budowaniu, utrzymywaniu i modyfikowaniu serwisów i sklepów internetowych. Wiemy, że często pełnią one wiele funkcji i wskazujemy te, które dla danej działalności są najważniejsze. Znamy aktualne trendy – projektujemy strony i sklepy przyjazne użytkownikom, nowoczesne lub tradycyjne, dostępne z urządzeń mobilnych. Wiemy, co sprzyja wysokim pozycjom stron i sklepów w wyszukiwarkach oraz wysokim wskaźnikom konwersji.

Marketing internetowy

Zajmujemy się kompleksowo obecnością marketingową firm w Internecie. Planujemy i prowadzimy kampanie odsłonowe, mailingowe, tekstowe w różnych modelach rozliczeń. Testujemy różne kanały dotarcia i komunikaty – dzięki temu lokujemy budżet w te działania, które przynoszą najlepsze efekty. Dbamy o profile na portalach społecznościowych. Współpracujemy z blogerami i portalami tematycznymi. Organizujemy konkursy sprzedażowe i wizerunkowe. Budujemy bazy własne klientów i sugerujemy sposoby ich wykorzystania.

Kinga jest odpowiedzialna za marketing i komunikację.
zapytaj o szczegóły →

” Poprawiliśmy efektywność naszej pracy. W ten sposób uniknęliśmy zbędnego przyrostu zatrudnienia.”

Agnieszka Olszewska, współwłaścicielka firmy Blue-Sails

Case study

Nasza wieloletnia współpraca z firmą Blue-Sails to przede wszystkim wsparcie techniczne i merytoryczne marketingu internetowego.

  • Wdrożenie i utrzymanie serwisu www.blue-sails.com
  • System ofertowy i katalog jachtów (oprogramowanie na zamówienie)
  • Copywriting i content marketing
  • Kampanie e-marketingowe
  • Działania w mediach społecznościowych

dowiedz się więcej →

bs