Wsparcie IT

Zatrudniamy ekspertów z różnych dziedzin informatyki.
Naszym priorytetem jest dostępność i stabilność naszych usług, w zakres których wchodzą między innymi:

  • wsparcie techniczne,
  • administracja serwerów i sieci,
  • okresowe testy i audyty bezpieczeństwa,
  • backupy i odzyskiwanie danych,
  • zarządzanie kryzysowe.

Outsourcing IT / Helpdesk

Zapewniamy pełną obsługę informatyczną firm. Dbamy o bezawaryjne, ciągłe działanie wszystkich elementów systemu informatycznego: od serwerów i usług na nich działających aż po stacje robocze. Usuwamy awarie, pomagamy użytkownikom w codziennej pracy, zapewniamy wskazany poziom bezpieczeństwa, a dzięki działaniom proaktywnym – minimalizujemy ryzyko wystąpienia zakłóceń. Serwis świadczymy mailowo, telefonicznie, zdalnie (za pomocą szyfrowanego dostępu) i na miejscu, w siedzibach klientów. Bez zwolnień i urlopów.

Hosting

Instalujemy i utrzymujemy usługi poczty elektronicznej, stron i serwisów www. Wykonujemy regularne backupy zapewniając dostęp do danych historycznych. Zapewniamy wymianę i przechowywanie danych w chmurach prywatnych. Umożliwiamy współdzielenie folderów, ich automatyczną aktualizację oraz współdzielenie kalendarzy. Zajmujemy się też sprzedażą i utrzymaniem domen. Gwarantujemy komfortowy dostęp do danych zgodny z wymaganiami oraz ich bezpieczeństwo.

R&D

Nasz dział R&D zapewnia konstruowanie indywidualnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami klientów. Dba o optymalne wykorzystanie zasobów i infrastruktury. Spełnia ponastandardowe wymagania bezpieczeństwa. Na życzenie klientów może zaprojektować rozproszony system plików lub zbudować klaster soft- lub hardware’owy. Projektowanie rozpoczynamy od sprawdzenia, na czym pracują użytkownicy, z czego korzystają i jakie mają potrzeby. Następnie szukamy kombinacji najefektywniejszych rozwiązań dostępnych na rynku. Rezultatem prac jest wdrożenie projektu, który spełnia wymagania i gwarantuje osiągnięcie oczekiwanej poprawy efektywności.

Audyty bezpieczeństwa

Analizujemy faktyczny poziom bezpieczeństwa IT. Sprawdzamy zabezpieczenia rozwiązania informatyczne i funkcjonalne zapewniające utrzymanie ciągłości biznesu w sytuacjach kryzysowych i zabezpieczenia organizacji przed utratą informacji poufnych. Dostarczamy informacje o faktycznym poziomie zabezpieczeń systemów teleinformatycznych oraz przedstawiamy rekomendacje zmian.
Wykrywamy zagrożenia wynikające z połączenia różnych sieci IT (np. lokalnej z publicznym Internetem), jak również potencjalne zagrożenia wynikające z działalności użytkowników sieci wewnętrznej. Wykonujemy audyt urządzeń IT, oprogramowania, licencji oraz systemów.
Na bazie przeprowadzonych analiz oraz po zapoznaniu się ze specyfiką pracy tworzymy Politykę Bezpieczeństwa Informacji (PBI).

Dominik jest odpowiedzialny za wsparcie i infrastrukturę.
zapytaj o szczegóły →

„We wszelkich nagłych sytuacjach mogliśmy liczyć na natychmiastowe wsparcie i pełne zaangażowanie pracowników Opcji.”

Katarzyna Szybowska,
Dyrektor Finansowy
Sony Music Entertainment
Poland Sp. z o.o.

Case study

Od 2008 roku wspieramy Sony Music Polska w zakresie administracji i infrastruktury IT. W ramach współpracy

  • konsultujemy wybór dostawców Internetu i wspieramy Klienta w negocjowaniu umów
  • jesteśmy odpowiedzialni za park maszynowy, sieć IT i zarządzanie licencjami
  • koordynowaliśmy działanie sieci i infrastruktury IT podczas rozbudowy biura

sony_music300-150x150